Impresje - Przęsocin
Radek Radek i Robert Ben Ben Ben Ben
Chcesz do nas dołączyć ?
Przeczytaj tekst niżej i skontaktuj się z nami - ZAPRASZAMY !
Jednym z celów tej strony jest dotarcie do modelarzy którzy chcieli by uprawiać to hobby systematycznie w dobrych zorganizowanych warunkach, którzy gotowi są zaangażować się w sprawy Klubu.
Jak do nas dołaczyć ?
  1. Korzystająć z adresów e-mail zamieszczonyc na stronie Kontakt napisz do nas. Jeżeli nie odpowiemy natychmiast oznacza to tylko że skrzynki pocztowe nie były ostatnio przeglądane.
  2. Kolejnym krokiem jest spotkanie na lotnisku. Preferujemy kontkt osobisty aby obie strony mogły się poznać.
Odrobina ruchu... dla poprawy warunków startu
Warunki uczestnictwa
Budowa czterometrowego stolika zakończona, wiosna 2007
  1. Warunkiem niezbędnym do uzyskania członkowstwa jest akceptacja przez kandydata Regulaminu Klubu, jak i Regulaminu Lotniska. Oba ustalają istotne spra­wy członków i są w całości opublikowane na tej stronie. Zapoznaj się z ich treścią !
  2. Oprócz stosowania się do przyjetych reguł, niezbędne jest zaangażowanie i aktywny udział w pracach na rzecz klubu w pielęgnacji lotniska, budowie albo remontcie jego wyposażenia.
piloci
Dlaczego warto latać razem ?
Jeżeli zapoznałeś się z treściami zawartymi na tej stronie posiadasz już wyobrażenie o tym jak działamy. Jeżeli zadajesz sobie pytanie co można zyskać w zamian za własny trud i znój, niżej kilka korzyści:
  • Zorganizowane lotnisko modelarskie skoszne i dostępne do użytkowania w każdym momencie i nieograniczonym czasie, od kwietnia do września (albo i dłużej - zależy od pogody). Żaden nawet najbardziej zapalony modelarz nie jest w stanie utrzymać sam lotniska w dobrym stanie przez cały sezon. Ani nie jest w stanie latać samotnie zbyt długo (tak sądzimy).
  • Grono znajomych czyli "paczka" - stawiamy na sympatyczną atmosferę, pomoc i wzajemna życzliwość. O modelarstwie i lataniu możemy rozmowiać godzinami. W razie potrzeby i chęci możesz od nas uzyskać radę i pomoc w wielu dziedzinach modelarstwa, o czym krótko niżej.
  • Opanowanie przestworzy - w sezonie 2007 prowadziliśmy dwóch adeptów, którzy "wsiedli" do trenerów o masie 3kg. Żaden nie rozbił ani nie uszkodził modelu (powtórzenia tego sukcesu nie możemy gwarantować !).
  • Wybór odpowiedniego "samolotu", jego rodzaju, wielkości, stanu prefabrykacji, rozsądnej relacji ceny do walorów eksploatacyjnych. Model można wykonać z gotowego lub prawie gotowego zestawu (ARF i ARC). Z zestawu do absolutnie samodzielnego montażu, lub wykonać od zera na podstawie planu, albo bez planu, sporządzając taki plan samodzielnie (dwu ostatnich opcji nie polecamy na początek).
  • Dobór wyposażenia do modelu. Oferta dostępnych odbiorników, serwomechanizmów, baterii, silników, regulatorów oraz innych elementów jest w tej chwili duża. Rozpietość cenowa rownież. Posiadamy doświadczenie w przypadku napędów elektrycznych. Napęd spalinowy nie jest nam obcy. Eksploatujemy silniki żarowe 2 i 4 suwowe, jak i silniki benzynowe.
  • Zaopatrzenie i logistyka. Czyli wiedza gdzie kupić, co kupić i za ile kupić. Indywidualne wyposażenie dla siebie sprowadzamy z wielu miejsc w kraju, jak i z Chin, USA, Japonii, Niemiec. Często okazuje się że im dalej tym taniej.

doradzamy